Regulamin sesji plakatowej

Regulamin sesji plakatowej

1. Warunkiem udziału w sesji plakatowej jest:

  • dokonanie rejestracji i uiszczenie opłaty za udział w Konferencji oraz zaakceptowanie przesłanego streszczenia pracy przez organizatorów;
  • przesłanie streszczenia oraz plakatu na adres organizatora konferencji we wskazanym terminie;

2. Do sesji plakatowej przyjmowane będą prace oryginalne. Plakat nie może być uprzednio publikowany ani prezentowana na innych konferencjach naukowych.

3. Streszczenie dotyczące plakatu należy przygotować w języku polskim, w formacie .doc lub .docx oraz należy je przesłać drogą elektroniczną na adres organizatora konferencji. Streszczenie należy przesłać do 14.11.2024r. Prace zakwalifikowane do prezentacji na Konferencji należy przesłać w formie wydrukowanej (plakat w formacie B1 – orientacja pionowa) na adres organizatora do 21 listopada 2024r.

4. Zgłoszenie pracy musi zawierać następujące informacje (dotyczy streszczenia):

  • tytuł pracy;
  • autorzy;
  • e-mail osoby wyznaczonej do kontaktu;
  • miejscowość;
  • treść streszczenia (z podziałem na wstęp, omówienie, wnioski);

5. Do przesłanego streszczenia należy dołączyć oświadczenie o treści: „Prezentowana praca jest samodzielnym opracowaniem jej autora/autorów. Autorzy przekazują zbywalne prawa autorskie do przedstawienia swojej pracy na sesji plakatowej oraz zamieszczenia treści pracy w materiałach konferencyjnych i/lub na stronie konferencji.”

6. Zgłoszenie streszczenia jest równoznaczne z uzyskaniem zgody na prezentację pracy od wszystkich współautorów i kierownika jednostki (jeśli dotyczy), z której praca pochodzi.

7. Plakat musi zawierać:

  • tytuł pracy;
  • informacje o autorze/autorach (tytuł naukowy, imię, nazwisko, afiliacja, mail);
  • wstęp wraz z celem pracy;
  • opis materiału i metody;
  • wyniki wraz z omówieniem;
  • wnioski;
  • źródła i cytowana literatura;

8. Czytelność – treści zamieszczane na plakacie muszą być możliwe do odczytania z odległości co najmniej 2 metrów;

Zakres tematyczny

  • Ratownictwo Medyczne
  • Medycyna Ratunkowa
  • Pielęgniarstwo Ratunkowe
  • Ratownictwo i Kwalifikowana Pierwsza Pomoc
  • Analiza danych w ratownictwie medycznym i medycynie ratunkowej
  • Nauki pokrewne

Ekspozycja plakatów

1. Autorzy zakwalifikowanych prac są zobowiązani do przygotowania i przesłania plakatu w formie wydruku w formacie B1 (70x100cm orientacja pionowa).

2. Ekspozycja plakatów odbywać się będzie przez cały czas trwania konferencji w przestrzeni obiektu konferencyjnego;

Sesja plakatowa

Terminy sesji plakatowych zostaną podane w terminie późniejszym.

Przewidziano nagrody dla autorów trzech najlepszych plakatów.

Nagrody wręczone zostaną na zakończenie Konferencji.

Wyrażenie zgody

Podanie danych: imię i nazwisko, e-mail, afiliacja – są niezbędne do zgłoszenia pracy do Sesji Plakatowej. Zgłaszając swój udział w Sesji Plakatowej wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (2016/679) z pózn. zm. Podanie danych jest dobrowolne, ale brak zgody uniemożliwia zgłoszenie pracy. Każdy uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, zarządzania, zaprzestania przetwarzania oraz zażądania ich usunięcia.

Ocena prac i kryteria

1. Oceny prac dokona Komisja konkursowa (skład komisji zostanie zamieszczony na stronie konferencji najpóźniej w dniu konferencji);

2. Kryteria oceny:

  • treść, wartość merytoryczna;
  • poprawność metodologii i analizy danych, w tym zastosowanych narzędzi statystycznych (jeśli dotyczy);
  • sposób prezentacji zagadnienia;

Terminy

Ostateczny termin zgłaszania streszczeń prac upływa 14 listopada 2024r.

Prace zakwalifikowane do prezentacji na Konferencji należy przesłać w formie wydrukowanej na adres organizatora do 21 listopada 2024r.

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 698 809 254